ع.ش.ق سه کلمه تا عشق
 
 
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : ice_kiss

 

 

 از کلام دلنشینت مست و شیدا می شوم / با نگاه نازنینت در تو پیدا می شوم
هر شب و روز جلوه گر در سجده گاهم می شوی / در حریم ساحل عشق ، موج دریا می شوم



نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت20:55---12 ارديبهشت 1392
سلام خوبی من لیلی ام لینک شدی خواسی لینکم کنم

وبمو تازه راه انداختم ازت دعوت میکنم به وب من بیای میای دیگه نه بیای خوشحال میشم

منتظرتم ها
پاسخ: سلامــ ممنونــ که وبــ من سرمیزنیـــ خوشحالم کردیــ آدرسیــ کهــ از سایتتــ گاشتیــ درستــ نبود اگهــ میشهــ لینکتونو درستــ کنید تا لینکتونــ کنمــ ممنونــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


دوست گلم به وبلاگ خودت خوش اومدی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس 3-kalametaeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4698
بازدید دیروز : 509
بازدید هفته : 5265
بازدید ماه : 5207
بازدید کل : 206254
تعداد مطالب : 1812
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->