بی تو...
 
ع.ش.ق سه کلمه تا عشق
 
 
جمعه 27 آبان 1390برچسب:, :: 15:9 ::  نويسنده : ice_kiss

بی تو تمومه كار دل بی قرار من
                                                 بی تو خزون سرده به خدا بهار من
بی تو اسیر درده تن من تو دست غم
                                                  بی تو سحر نداره شب انتظار من
من پشیمون اومدم دل و دل نكن نكن  حالا كه دیوونتم دیگه آب و گل نكن
عاشق دیوونتو از خودت جدا نكن  دلی كه خونه توست خونه بلا نكن
به خدا اینو میدونم نمیشه بی تو بمونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


دوست گلم به وبلاگ خودت خوش اومدی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس 3-kalametaeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5261
بازدید دیروز : 509
بازدید هفته : 5828
بازدید ماه : 5770
بازدید کل : 206817
تعداد مطالب : 1812
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->